line-right
Ons verhaal

ONS VERHAAL

WIJ ZIEN
We leven in een dynamische tijd. Markten veranderen, grenzen vervagen, vernieuwende businessmodellen dienen zich aan. Technologische vooruitgang heeft een onbeschrijfelijke invloed op hoe we kiezen, kopen, leven, wonen en werken. We zijn online. 24/7. We laten daarbij een digitale footprint achter: exponentieel groeiende data. Extreem waardevolle data. De afnemer is aan zet. Voortdurend. De afnemer die begrepen wil worden op ieder moment van dag, in iedere fase van zijn leven. De klant die de juiste boodschap, op het juiste moment verwacht, via het juiste kanaal. Op het moment dat het hem of haar uitkomt om waarde toe te voegen aan zijn/haar eigen, individuele leven.

‘Meer dan 80% van van alle customer journeys (B2B en B2C) heeft één of meerdere digitale oriëntatie- en/of conversiemomenten.’

Kijk om je heen en zie nieuwe businessmodellen ontstaan, waarin niet langer het aanbod maar de vraag centraal staat. De ondernemer van morgen weet wat hij vandaag nodig heeft: actuele inzichten in afnemersgedrag, interesses, behoeften, trends en ontwikkelingen en de noodzaak om op basis daarvan strategische keuzes te maken.


WIJ GELOVEN
We geloven dat de afnemer een plek aan de directietafel verdient. Een stoel die nog vaak wordt bezet door het onderbuikgevoel en ervaringen uit het verleden. We zijn ervan overtuigd dat de kracht van Big Data verder gaat dan een aanbod gevangen in hokjes, standaardisatie en grijstinten. Wij geloven dat de wereld een stuk kleurrijker wordt, wanneer we op basis van externe Big Data, de uiteenlopende wensen en dromen van ieder individu onthullen en vertalen naar ware relevantie.

‘Trendata gelooft dat customer centricity de basis is van iedere succesvolle onderneming’


ONS ANTWOORD
Trendata stelt de werkelijke online afnemerbehoefte centraal en geeft daarmee iedere klant een stem. Letterlijk. We ontrafelen real-time en real-life online marktinzichten op basis van Big Search & Social Data, zodat je deze kunt analyseren en gebruiken voor een optimale afstemming tussen vraag en aanbod. We vertalen externe Big Data naar inzichten voor Customer Centricity en geven je daarmee de mogelijkheid de waardepropositie en communicatie te toetsen en waar nodig op nieuw invulling te geven.

‘Real Life Market Insights is de sleutel tot Customer Centricity. The solution to stay relevant.

Trendata is een Plug&Play analysedashboard op basis van uniek en actueel online consumentengedrag voor trendanalyses en marktinzichten. Trendata is een gebruiksvriendelijke tool die antwoord geeft op alle strategische en tactische vragen die beginnen met wat, waarom, waar, wanneer en hoe.


WIJ ZIJN
Bij Trendata halen strategische Performance Marketeers en Data-Scientists het beste in elkaar naar boven. Praktische visionairs die weten wat de ondernemer van vandaag en mórgen nodig heeft. Vakidioten die de afgelopen vier jaar de vraag naar unieke en actuele data zagen toenemen. En een manier hebben gevonden deze enorme hoeveelheid externe Big Data behapbaar, inzichtelijk en
toepasbaar te maken. Denkers en doeners die de taal van de ondernemer spreken en die een kick krijgen van antwoord geven op ogenschijnlijk onmogelijke vragen. Dat is Trendata, een gedreven club die Big Search &  Social Data vangen, analyseren en visualiseren. En die ondernemers – groot en klein - helpen het verschil te maken.

‘Denkers en doeners die een kick krijgen van antwoord geven op ogenschijnlijk onmogelijke vragen.’