line-right

real life market insights

your gateway to customer centricity

real life
market insights

stel strategische & tactische vragen
krijg waardevolle antwoorden

ONZE KLANTEN
Laat onze klanten je inspireren
Our Clients
icon-scroll scroll or use cursors
Our Tool

REAL LIFE MARKET INSIGHTS

Make your customers’ voice heard

Een Plug&Play analyse dashboard gebaseerd op Big Search & Social Data. Verschaf jezelf toegang tot de enorme hoeveelheid digital footprints: helder en overzichtelijk gepresenteerd in trendanalyses en marktinzichten. 

Ontdek een unieke vorm van data-analyse en versterk met de inzichten je bedrijfsstrategie en -operatie. Verrijk de customer journey en formuleer een waardepropositie op basis van daadwerkelijk klantgedrag en -behoefte. Wees onderdeel van micromomenten die ertoe doen en zet het onderbuikgevoel buitenspel.

Lees meer
Ipad Solution

TOEPASSINGSGEBIEDEN

Van waarde op iedere plek binnen de organisatie

Marketing
Sales
R&D
Inkoop
Huiskes Kokkeler Case Pentair Case ZGT Case Vrije Universiteit Amsterdam Case Leen Bakker Case Intratuin Case

Client case: HUISKES KOKKELER

191% MEER CONVERSIE OP BASIS VAN ACTUEEL AFNEMERSGEDRAG EN -SEGMENTATIE

Als grote speler op het gebied van mobiliteit heeft Huiskes Kokkeler Autogroep te maken met een commodity product: personenauto’s, bedrijfswagens, koop & lease, schade & herstel. Binnen hun eigen (merk-)portfolio is het aanbod daarnaast ook nog eens zeer divers: van eenvoudige stadsauto tot luxe SUV. Over de gehele range en binnen de uiteenlopende doelgroepen is de informatiebehoefte van oriëntatieproces tot aanschaf bijzonder verschillend. Deze complexe variabelen worden binnen Real Life Market Insights vereenvoudigd tot heldere en waardevolle inzichten.

Lees meer

Client case: PENTAIR

REALTIME MARKTINZICHTEN IN EEN GLOBALE, COMPLEXE EN DYNAMISCHE OMGEVING

Pentair inventariseert en produceert oplossingen die een aantal van de moeilijkste duurzame uitdagingen ter wereld aanpakken. Meer dan 75% van hun producten, diensten en technologieën houden verband met voedsel, water of energie. Als wereldwijde speler beweegt Pentair zich met verschillende oplossingen in verschillende industrieën (o.a. energie, industrie, wonen, voeding en commercie). De uitdagende vraag hierin is welke units verdienen een op zichzelf staande marketingcommunicatiestrategie en welke creëren als combinatie meer impact?

Lees meer

Client case: ZGT

VERRIJKTE PATIENT JOURNEY ZORGT VOOR EFFECTIEVERE ZORG & PLANNING

De Nederlandse ziekenhuiszorg behoort tot de beste ter wereld. ZGT is een vooruitstrevende zorginstelling die haar ambitie heeft uitgeschreven in het plan ZGT2020: Voor de beide ziekenhuizen stellen ze de gezondheid van de bevolking nog meer centraal door nog meer in te zetten op preventie. Net als de customer journey, is de patient journey ook onderhevig aan veranderingen. De zelfdiagnose van patiënten op basis van een middagje googelen is hier een bekend voorbeeld van. ZGT zet Real Life Market Insights in om deze feitelijke informatiebehoefte te lezen en te vertalen naar betere communicatie en effectievere zorg en planning.

Lees meer

Client case: Vrije Universiteit Amsterdam

WETEN WAT DE TOEKOMSTIGE STUDENT WERKELIJK BEWEEGT

In het laatste jaar van de middelbare school staan duizenden jongeren voor een belangrijke keuze: wat ga ik hierna studeren en waar? Aan opendagen geen gebrek, maar hoe maak je als universiteit het onderscheid? Een boeiende vraag, waarop Trendata het antwoord heeft voor de Vrije Universiteit van Amsterdam.

Lees meer

Client case: Leen Bakker

WAARDEVOLLE INZICHTEN. BETERE OMZET. MINDER VOORRAAD.

Met Real Life Market Insights heeft Leenbakker voortdurend inzicht in consumentengedrag en -interesses op het gebied van interieur en inrichting. Ze vertalen de inzichten naar strategische en tactische aanpassingen in bijvoorbeeld hun online marketing, contentstrategie en inkoopbeleid. Het resultaat? Een significante stijging van de omzet en minder voorraad.

Lees meer

Client case: Intratuin

RELEVANTE PRODUCT- EN CONTENTKALENDER. HET HELE JAAR DOOR

Intratuin is de grootste franchise retailketen van tuincentra in Nederland. Net als de website moeten de 52 vestigingen iedere dag opnieuw inspelen op de marktvraag. In een extreem trendgevoelige markt is het een uitdaging om honderden productgroepen dag in dag uit te optimaliseren voor alle vestigingen en de webshop. Intratuin vroeg zich af: hoe zorgen we ervoor dat we iedere dag zowel online als offline inspelen op de actuele marktvraag?

Lees meer

WAT IS JE GROOTSTE
STRATEGISCHE UITDAGING?

...
line

STAY RELEVANT

Contact

Trendata
Haaksbergerstraat 67
7554 PA Hengelo
The Netherlands